Reising

P TAM Airlines fra So Paulo til Frankfurt

Hola! Mens dette innlegget publiserer seg selv (wow, forhndsinnstilling av blogginnlegg er rimelig smart!) sitter jeg p et gigantisk fly (med 10 seter p hver rad, fra A til J, tenk det) et elle...

Du ser rar ut under vann

Slik kan man se ut hvis man er under vann med kroppen og holder en hnd over vann med iPhonen og tar bilder av seg selv. Jeg har litt mye fritid her i Brasil (og sykt deilig er dt), og har tilbrag...

Buggytur fra Redhina til Pipa - del 2

Som jeg sa sist, kom vi til en ferje som tok oss over et lite sund, slik at vi sparte ca tre timer med kjring. Rimelig greit for meg! Vannet der var s latterlig fint og bltt. Elsker Atlanterhave...

Buggytur fra Redhina til Pipa - del 1

Fredag morgen klokka 09 blei vi henta i PDS av Edson, verdens beste buggysjfr. Han dukket opp i den gule buggyen sin, og tok oss med srover i Brasil, helt til vi endte opp p stranda i Pipa. P...

Hverdag - brasiledition

Siden jeg skal vre her i tre uker, er det hverdagene det er flest av her nede. Hvor bra passer det meg? Rett og slett meget dritbra. Har jeg forresten nevnt at det jeg vkner til hver morgen er de...

Buggytur i Natal

Er det n ting som er gy, s er det buggytur i sanddynene i Natal! Shit pokker, det er gy, det! Litt livsfarlig samtidig, men det overleves. Er som en laang berg- og dalbane som varer i flere tim...

Natal - ferie i Brasil

Akkurat n befinner jeg meg omtrent sju grader sr for ekvator - nrmere bestemt Natal i Brasil. Her det sommer nr det er vinter i Norge, og det er helt utrolig fantastisk leve i 30 grader noen ...

Spainz2013

Crew taking it to the max levelz, again.

Prekestolen - 604 moh

P lrdag gikk jeg, mamma og pappa opp til Prekestolen i Rogaland! Norges strste turistattraksjon er dermed endelig beskt, og det var en veldig fin tur! Litt generell fakta om turen:- Toppen, el...

Stavanger/Sola

P fredag var jeg en liten tur p srvestlandet igjen. Denne gangen fikk jeg med meg Sola-stranda og sverdene i stein, som jeg gikk glipp av sist. Veldig kjekt med egen bil og lokalkjent guide! Je...

Gaustatoppen, 1883 moh

P mandag gikk jeg til Gaustatoppen. Litt generell info om fjellet og turen: - I flge Den Norske Turistforeningen er det den 3. mest populre toppturen i Norge.- Toppen ligger 1883 meter over hav...

Soloferietur

Etter at det ble slutt med kjresten har jeg funnet ut at jeg m bli flinkere til nyte vre i eget selskap. For det kan vre en utfordring nr man har vrt i et forhold de siste seks rene. Men...

Reiselyst og reiseplaner

Jeg har alltid vrt veldig glad i reise, sannsynligvis fordi vi aldri gjorde det da jeg var liten, s jeg lengtet og drmte etter varme steder, rare steder, og nye mennesker og morsomme dyr. Jeg ...

En sndag utenom det vanlige i Athen

Det blei drlig med blogging den siste dagen i Athen, gitt. Men jeg er endelig i ml med bildene jeg ville ha ut, s her kommer en liten bildeserie fra sndagen! Dette er fra den kuleste butikken ...

Det beste funnet i Athen

Det beste funnet som ble gjort i Athen, var det fantastiske forstrrelsesglasset jeg fant til 15 euro i nabobygningen til hotellet vrt. h, jeg er s forelsket! Vil helst ha den med OVERALT! Om d...

Sightseeing i Athen

I dag har vrt en eneste lang sightseeing, og fornyd er jeg med det! Har vrt rundt omkring i Athen, og brukt det supre opplegget med hop on/off-opplegget som finnes i de fleste storbyer i Europa:...

11.11.11 i Athen

Reisedagen startet grytidlig p Ra, med litt ekstra venting p flybussekspressen som kom over ti minutter etter den egentlig skulle vrt der. Jeg benyttet tiden til hre p et helt nytt band (fo...

Dag 4, Berlin

Turens siste dag var lagt opp til at vi kunne gjre hva vi ville, og jeg, Simen og Malene valgte beske Zoologisk hage. Vi tok dermed turen til Berlin Zoo grytidlig p morgenen (kl 09:30). Her ti...

Dag 3, Berlin

Da var den nestsiste dagen p studietur fullfrt, og n er det bare i morgen igjen. I dag har vi vrt p tre ulike gallerier og museer, hvorav to var fotoutstillinger p gigantiske gallerier. Den ...

Dag 2, Berlin

Her kommer et helt tilfeldig utvalg av bilder fra dagens opphold i Berlin, en by jeg har ftt skikkelig sansen for de to siste dagene. I dag har vi vrt p en del forskjellige utstillinger, hvorav ...

Livstegn fra Berlin

Frste dag i Berlin er oversttt, og den har vrt veldig bra til n! Flyturen med Norwegian var veldig grei, ble avsluttet av en krangel mellom sidemannen min og en superirriterende og frekk dame,...

Vegetarisk frokost

Ok, jeg spiste den beste frokosten p lenge i Kbenhavn p sndag. Det var en liten st vegetarisk kafe, som var helt stappfull av tilsynelatende hyggelige mennesker, som alle hadde bordene fulle a...

En kjapp oppdatering fra Kbenhavn

Gode, gamle: Hotel Jrgensen, like hy standard som alltid. Tilbake p "chili mili" <3 Det har vrt en spesiell tur, p godt og vondt. Eller egentlig mest godt, ettersom det kjedelige o...

Dyrebilder fra Gambia

Skilpadde fra reptilparken i Sr-Gambia. En slange fra reptilparken i Sr-Gambia. En st geit vi traff. En mini-slange, helt ufarlig og veldig vanlig i Gambia. Vi holdt en av de sm sla...

Ekte Senegalsk safari

I januar 2008 dro jeg til Afrikas vestkyst, nrmere bestemt Gambia og Senegal. Jeg bestilte en chartertur, men deltok ikke p noen av de turene man kunne kjpe via selskapet. I stedet ble jeg ve...

Vakre Isle of Man

Jeg var en tur p Isle of Man i pskeferien, og her er noen av bildene fra turen. Et fantastisk feriested, perfekt for avslapping og kos, med innslag av gturer, hyggelige mennesker og damp- og ele...

Tur til Finland

P onsdag dro jeg innover til Oslo, hvor jeg overnattet hos ei vennine og kjresten. Det var en koselig kveld fyllt med skravling, gitar og vafler!Jeg dro til Finland torsdag morgen, og mtte Einar...